
Мотоблок бензиновий ДТЗ 570БН-К (заводська коробка)
24 160 ₴
- В наявності
- Код: 212277
- +380 (95) 774-10-04МТС
- +380 (63) 507-50-95Life
Мотоблок бензиновий ДТЗ 570БН-К (заводська коробка) обладнаний бензиновим двигуном потужністю 7 к.с., цього цілком досить для виконання сільськогосподарських робіт. Мотоблоки ДТЗ-К обладнуються КПП нового типу. Основні переваги нової КПП:
- окреме передавання назад/реверс у КПП (легше контролювати, яка саме передача увімкнена);
- знижена швидкість обертання 1-ї передачі (краще та точніше працювати з навісним обладнанням);
- розбірна задня кришка корпусу;
- посилене кріплення під активне навісне обладнання;
- візуальний датчик контролю рівня оливи в КПП.
Прямий привод має менші втрати потужності, ніж ремінний, а отже, дає змогу використовувати потенціал двигуна повністю, покращує економність і підвищує ефективність мотоблока. ДТЗ 570БН-К комплектується колесами 4.00-10 і 8-секційним ґрунтофрезою з максимальним захопленням 1140 мм. Також у комплекті є диски захисту рослин. До того ж центр ваги ДТЗ 570БН-К розташований трохи нижче, ніж у ременів мотоблоків, це покращує стійкість і знижує вібрації під час роботи фрезою. Немає потреби постійно контролювати стан і натяг приводних ременів. А завдяки зчепленню нормально розімкнутого типу та вибору заднього ходу окремого передавання в КПП безпека експлуатації залишається на такому ж високому рівні, як і в мотоблока з ремінним приводом.
Особливості:
- Коробка передач 3/1 з трьома швидкостями
- Повітряний фільтр із виносним повітрозабірником на кермі та олійній ванній
- Шини високої якості з рифленням
- Обгінні розблокіратори на транспортних колесах
- Безпечне багатодискове зчеплення
- Запобіжне блокування важеля увімкнення заднього ходу
- Збільшений паливний бак об'ємом 6 літрів
- Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта
- Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі
- Високий бампер із консолями для перевезення фрез
- Кермова трапеція з посиленою вставкою
- Датчик контролю рівня оливи в картері двигуна з іскрогасним конденсатором
- Покращений металевий зручний важіль «ручного газу»
- Об'ємний металевий кожух на глушнику з додатковою решіткою
- Гумові м'які нековзні ручки на ручках керма та на важелях перемикання КПП
- Покращений дизайн крил (з розширювачами) і керма з декоративною накладкою на стійку
- Світлодіодний ліхтарик із регулюванням дальності та пучка світла
- Кронштейн важеля КПП має гумову втулку
- Універсальний причіпний пристрій
- Передавання крутного моменту на фрезу за допомогою надійного конічного редуктора
Технічні характеристики:
Модель двигуна | 170F |
Тип палива | Бензин |
Потужність двигуна, л. с. | 7,0 |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 208 |
Номінальні оберти, об/хв | 3000 |
Номінальна витрата палива, г/кВт| год | ≤374 |
Місткість паливного бака, л. | 6,0 |
Система запуску двигуна | Ручний стартер |
Повітряний фільтр | З виносним повітрозабірником на кермі |
Тип, ємність АКБ А| год | Немає |
Об'єм картера двигуна, л | 0,6 |
Тип оливи в картері двигуна | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Датчик рівня оливи | Є |
Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження |
Об'єм системи охолодження, л | - |
Тип охолоджувальної рідини | - |
Трансмісія, ходова частина | |
Тип приводу трансмісії | Прямий, через зчеплення |
Тип зчеплення | Бентежне багатодискове в олійній ванні |
Тип приводних ременів | Немає |
струмом для під'єднання активної навіски | Немає |
Тип коробки передач | Шестеренькова |
Кількість передач уперед/назад | 3/1 |
Спосіб увімкнення заднього ходу | Вибір заднього передавання в основний КПП |
Привод фрези | Прямий із конічним редуктором |
Вал отбора мощности | Поздовжній задній, під шпону Ø18, L = 24 |
Об'єм оливи в картері трансмісії, л | 2,6 |
Тип оливи в картері трансмісії | ТМ «ДТЗ» ТАД-17 і API GL |
Транспортні колеса | 4.00-10 з обгінними розблокіраторами |
Колія коліс, мм | 600 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 1; 4,6; 7,7/1,4 |
Тип і регулювання керма | Швидке регулювання за висотою та напрямком |
Робочі органи | |
Тип причепного пристрою | Мотоблокового типу |
Спосіб встановлення ґрунтофрези | Замість транспортних коліс |
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв | 16; 83; 140 |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 8=(2+1+1)×2 |
Розмір/кількість/тип ножів ґрунтофрези | (5,5х235)×32 шт. |
Ширина захоплення ґрунтофрези, мм | 620, 880, 1140 |
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм | 360 |
Глибина культивації, мм | До 200 |
Додаткове обладнання | |
Електрообладнання | Немає |
Вимірювальні прилади | Немає |
Інше обладнання | Диски захисту рослин |
ЗИП | У комплекті |
Масогабаритні дані | |
Габаритні розміри в зібраному вигляді (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм | 1600×710×820 / 1600×1140×750 |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 91/96 |
Гарантія 24 місяці!!
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Бензиновий |
Марка двигуна | 170F |
Мінімальна ширина обробки | 62 см |
Максимальна ширина обробки | 114 см |
Максимальна глибина обробки | 20 см |
Кількість передач | 3 вперед/1 назад |
Система запуску | Механічний стартер |
Трансмісія | Шестерний редуктор |
Зчеплення | Дискове |
Вал відбору потужності | Так |
В комплекте оборудования | Фрези |
Швидкість обертання фрез | 141 об/хв |
Швидкість руху (транспортна) | 12.1 км/год |
Гарантійний термін | 24 міс |
Діаметр коліс | 10 дюйм |
Стан | Новий |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Кількість циліндрів | 1 |
Система охолодження двигуна | Повітряна |
Кількість обертів двигуна | 3000 об/хв |
Об'єм паливного бака | 6 л |
Об'єм масляного бака | 0.5 л |
Витрата палива | 0.4 л/год |
Об'єм двигуна | 208 |
Потужність двигуна | 7 |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1600 мм |
Ширина | 1140 мм |
Висота | 750 мм |
Вага | 96 кг |
- Ціна: 24 160 ₴