Мотоблок бензиновий Кентавр МБ40-1С (заводська коробка)
24 250 ₴
22 120 ₴
- В наявності
- Код: 54123
- +380 (95) 774-10-04МТС
- +380 (63) 507-50-95Life
Мотоблок бензиновий Кентавр МБ40-1С (Заводська коробка) справедливо займає одне з перших місць у рейтингу популярності цієї техніки. Він чудово справляється з обробленням ґрунту на ділянках малого та середнього розміру з різними типами ґрунту. Втім, МБ40-1С засяє й більший майданчик — просто на це потрібно трохи більше часу. МБ40-1С прекрасно культивує ґрунт у місцях, куди складно або неможливо заїхати трактором. Зокрема — між виноградниками, під кущами, на грядках, на квіткових клумбах, у теплицях, парниках тощо. Головна перевага цього мотоблока — набагато менше навантаження на руки працівника, порівнюючи з іншими моделями середнього рівня потужності. З ним легко та комфортно може працювати людина, яка не має гарної фізичної підготовки. Зниження навантаження відбувається завдяки компонуванню, характерному для набагато потужніших професійних машин, а саме — роторному ґрунтофрезу винесено назад і приводиться в дію через окремий редуктор. Так само поступальний рух усього агрегату вперед або назад здійснюється завдяки провідним колесам із шевронним протектором «ялинка». Така конструкція мотоблока дає масу переваг і робить роботу з ним незрівнянно легше, зручніше й ефективніше. Потужність бензинового двигуна — 7 к. с. Цього цілком вистачає для культивації більшості типів ґрунтів, за винятком кам'янистих. Навіть якщо в ґрунті є рослинні залишки або бур'яни, вони без проблем перемелюються роторним ґрунтофрезою, що обертається з високою швидкістю. Головне — вчасно чистити ножі фрези. Для зручності очищення фрези задня частина захисного крила зроблена відкидною. Ще одна відчутна перевага мотоблока МБ-40-1С перед звичайними культиваторами — можливість роботи з іншими навісними інструментами. Знявши роторну фрезу, можна (через спеціальне перехідне зчеплення) встановити окучник, плужок або плоскоріз. До речі, якщо ґрунт пухкий, можна встановити металеві ґрунтовки замість пневматичних коліс — для кращого зчеплення. Отже, зупинивши свій вибір на мотоблоку МБ-40-1С, ви купуєте надійного й універсального помічника в будь-якому господарстві.
Особливості:
- Висока якість розпушування забезпечується завдяки високій швидкості обертання роторного ґрунтофрези — 250 об/хв. Це майже вдвічі більше, ніж у моделей із ґрунтофрезами замість коліс за порівняно повільного (приблизно 2 км/год) переміщення мотоблока по оброблюваній ділянці на дротових колесах. Отже, можна за один прохід розпушувати ґрунт на всю глибину захоплення ґрунтофрези.
- Унікальний конструктив. Кожна половина роторного ґрунтофрези складається з окремих секцій-роторів. Їх можна легко та швидко зняти або поставити назад для регулювання ширини культивації. А щоб витичні частини захисного крила не пошкоджували рослини, саме крило теж зроблене розбірним.
- Виняткова стійкість. У процесі роботи вся вага мотоблока оптимально розподіляється між провідними колесами та ґрунтофрезою. Водночас центр ваги агрегату розташований дуже низько. Це робить мотоблок надзвичайно стійким — працівнику не потрібно докладати стільки зусиль для підтримки рівноваги агрегату, скільки під час культивації звичайними мотоблоками.
- Легка керованість. Провідні колеса позбавляють працівника потреби вручну штовхати або тягнути мотоблок полем. Увімкнення переднього або заднього ходу відбувається дуже просто — затискання потрібного важеля на ручці керма.
- Маневровість. Повернути й розгорнути мотоблок можна практично на одному місці, оскільки коли коліс, що ведуть, набагато вже ширини захоплення фрези, і вони не створюють відчутного опору під час розвороту.
- Опора на провідні колеса неабияк зменшує вібрацію керма від обертання ґрунтофрези й ударно динамічне навантаження від зіткнення ножів фрези з камінчиками або твердими фрагментами ґрунту.
- Ергономіка. Важіль переднього та заднього ходу, важіль ручного газу та вимикач двигуна зручно розташовані на кермі. Кермо, до речі, не тільки регулюється за висотою, але його можна швидко скласти. Це зручно під час транспортування в машині або під час зберігання.
Технічні характеристики:
Модель двигуна | 170F |
Тип палива | Бензин |
Потужність двигуна, к.с. | 7,0 |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 208 |
Номінальні оберти, об/хв | 3000 |
Номінальна витрата палива, г/кВт| год | ≤374 |
Місткість паливного бака, л. | 3,6 |
Система запуску двигуна | Ручний стартер |
Повітряний фільтр | Двоступеневий |
Тип, ємність АКБ А| год | - |
Об'єм картера двигуна, л | 0,6 |
Тип оливи в картері двигуна | ТМ "ДТЗ" TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Датчик рівня оливи | Є |
Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження |
Об'єм системи охолодження, л | - |
Тип охолоджувальної рідини | - |
ТРАНСМІСІЯ, ГОДАОВА ЧАСТИНА | |
Тип приводу трансмісії | Ремінної |
Тип зчеплення | Натяжкою ременя |
Тип приводних ременів | 10РК600 / 5РК730 |
струмом для під'єднання активної навіски | - |
Тип коробки передач | Ремінного типу |
Кількість передач | 1/1 |
Спосіб увімкнення заднього ходу | Ручка на кермі |
Привод фрези | Прямий черв'ячного типу |
Вал отбора мощности | - |
Об'єм оливи в картері трансмісії, л | 0,5 |
Тип оливи в картері трансмісії | ТМ "ДТЗ" ТАД-17 І API GL- |
Транспортні колеса | 13Х5.00-6 |
Колія коліс, мм | 405 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 3,2 / 3,2 |
Тип і регулятор керма | За висотою |
РОБОЧІ ОРГАНІ | |
Тип причепного пристрою | - |
Спосіб встановлення ґрунтофрези | Окремо від транспортних коліс |
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв | 250 |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 6=(1+2)+(2+1) |
Розмір/кількість/тип ножів ґрунтофрези | 4,0 ММ Х 155 ММ / 18 шт. |
Ширина захоплення ґрунтофрези, мм | 560, 720 |
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм | 285 |
Глибина культивації, мм | До 200 |
ДОДАТКЕ ОБОРУДАННЯ | |
Електрообладнання | - |
Вимірювальні прилади | - |
Інше обладнання | - |
ЗИП | У комплекті |
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ | |
Габаритні розміри в зібраному вигляді (ДхШхВ), мм | 1500х700х1100 |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 70 / 70 |
Основні | |
---|---|
Виробник | Кентавр |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Бензиновий |
Марка двигуна | 170F |
Мінімальна ширина обробки | 56 см |
Максимальна ширина обробки | 72 см |
Максимальна глибина обробки | 20 см |
Кількість передач | 1 вперед/1 назад |
Система запуску | Механічний стартер |
Зчеплення | Пасове |
Вал відбору потужності | Ні |
В комплекте оборудования | Фрези |
Швидкість обертання фрез | 250 об/хв |
Швидкість руху (транспортна) | 3.2 км/год |
Гарантійний термін | 24 міс |
Діаметр коліс | 6 дюйм |
Стан | Новий |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Потужність двигуна | 7 к. с. |
Об'єм двигуна | 208 куб. см |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Кількість циліндрів | 1 |
Система охолодження двигуна | Повітряна |
Кількість обертів двигуна | 3000 об/хв |
Об'єм паливного бака | 3.6 л |
Об'єм масляного бака | 0.6 л |
Витрата палива | 0.4 л/год |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1500 мм |
Ширина | 700 мм |
Висота | 1100 мм |
Вага | 70 кг |
- Ціна: 22 120 ₴