Мотоблок бензиновий ДТЗ 570БН (Заводська коробка) обладнаний бензиновим двигуном потужністю 7 л, але має привод на коробку передач не ремінний, а прямий через дискове зчеплення. Прямий привод має менші втрати потужності, ніж ремінний, що дає змогу порожниною реалізувати потенціал двигуна, що так само підвищує економність і ефективність мотоблока. Тому ДТЗ 570БН комплектується великими колесами 4.00-10 і 8-секційним ґрунтофрезою з максимальним захопленням 1140 мм. Крім того, центр маси ДТЗ 570БН розташований трохи нижче, ніж у ДТЗ 470БН, це покращує стійкість і знижує вібрації під час роботи фрезою. Немає потреби постійно контролювати стан і натяг ременів. А завдяки новому нормально розімкненому зчепленню і блокуванню від випадкового натискання важеля заднього ходу, безпека експлуатації залишається на такому ж високому рівні, як і в мотоблока з ремінним приводом.
Особливості:
- Коробка передач 3/1 з трьома швидкостями
- Повітряний фільтр із виносним повітрозабірником на кермі та олійній ванній
- Шини високої якості з рифленням
- Обгінні розблокіратори на транспортних колесах
- Безпечне багатодискове зчеплення
- Запобіжне блокування важеля увімкнення заднього ходу
- Збільшений паливний бак об'ємом 6 літрів
- Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта
- Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі
- Високий бампер із консолями для перевезення фрез
- Кермова трапеція з посиленою вставкою
- Датчик контролю рівня оливи в картері двигуна з іскрогасним конденсатором
- Покращений металевий зручний важіль «ручного газу»
- Об'ємний металевий кожух на глушнику з додатковою решіткою
- Гумові м'які нековзні ручки на ручках керма та на важелях перемикання КПП
- Покращений дизайн крил (з розширювачами) і керма з декоративною накладкою на стійку
- Світлодіодний ліхтарик із регулюванням дальності та пучка світла
- Кронштейн важеля КПП має гумову втулку
- Універсальний причіпний пристрій
- Передавання крутного моменту на фрезу за допомогою надійного конічного редуктора
Технічні характеристики:
Модель двигуна | 170F |
Тип палива | Бензин |
Потужність двигуна, л. с. | 7,0 |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 208 |
Номінальні оберти, об/хв | 3000 |
Номінальна витрата палива, г/кВт| год | ≤374 |
Місткість паливного бака, л. | 6,0 |
Система запуску двигуна | Ручний стартер |
Повітряний фільтр | З виносним повітрозабірником на кермі |
Тип, ємність АКБ А| год | — |
Об'єм картера двигуна, л | 0,5 |
Тип оливи в картері двигуна | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Датчик рівня оливи | + |
Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження |
Об'єм системи охолодження, л | — |
Тип охолоджувальної рідини | — |
Трансмісія, ходова частина | |
Тип приводу трансмісії | Прямий, через зчеплення |
Тип зчеплення | Нормалізоване багатодискове в олійній ванні |
Тип приводних ременів | — |
струмом для під'єднання активної навіски | — |
Тип коробки передач | Шестеренчаста |
Кількість передач уперед/назад | 3 / 1 |
Спосіб увімкнення заднього ходу | Ручка на кермі |
Привод фрези | Прямий із конічним редуктором |
Вал отбора мощности | Задній поздовжній, під шпону Ø18, L = 24 |
Об'єм оливи в картері трансмісії, л | 3,0 |
Тип оливи в картері трансмісії | ТМ «ДТЗ» ТАД-17і API GL |
Транспортні колеса | 4.00-10 |
Колія коліс, мм | 600 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 4,4; 8,5; 12,1 / 2,8 |
Тип і регулювання керма | Швидке регулювання за висотою та напрямком |
Робочі органи | |
Тип причепного пристрою | Мотоблокового типу |
Спосіб встановлення ґрунтофрези | Замість транспортних коліс |
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв | 51; 99; 141 |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 8=(2+1+1)×2 |
Розмір/кількість/тип ножів ґрунтофрези | (5,5х235)×32 шт. |
Ширина захоплення ґрунтофрези, мм | 620, 880, 1140 |
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм | 360 |
Глибина культивації, мм | До 200 |
Додаткове обладнання | |
Електрообладнання | — |
Вимірювальні прилади | — |
Інше обладнання | — |
ЗИП | У комплекті |
Масабаритні дані | |
Габаритні розміри в зібраному вигляді (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм | 1600×710×820 / 1600×1140×750 |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 91 / 96 |
Гарантія 24 місяці!!
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
Тип двигуна | Бензиновий |
Трансмісія | Шестерний редуктор |
Вал відбору потужності | Так |
Тип | Мотоблок |
Гарантійний термін | 24 міс |
Максимальна глибина обробки | 20 см |
Система запуску | Механічний стартер |
Кількість передач | 3 вперед/1 назад |
Зчеплення | Дискове |
В комплекте оборудования | Фрези |
Марка двигуна | 170F |
Швидкість руху (транспортна) | 12.1 км/год |
Діаметр коліс | 10 дюйм |
Мінімальна ширина обробки | 62 |
Максимальна ширина обробки | 114 |
Швидкість обертання фрез | 141 |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Кількість циліндрів | 1 |
Система охолодження двигуна | Повітряна |
Об'єм паливного бака | 6 л |
Витрата палива | 0.4 л/год |
Кількість обертів двигуна | 3000 |
Об'єм масляного бака | 0.5 |
Об'єм двигуна | 208 |
Потужність двигуна | 7 |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1600 мм |
Вага | 96 кг |
Ширина | 1140 |
Висота | 750 |
- Ціна: 25 600 ₴