Мотоблок ДТЗ 512ДНЕ це найпотужніший серед дизельних мотоблоків ДТЗ, встановлення на нього електростартера є цілком обґрунтованим рішенням, що дає змогу набагато полегшити запуск двигуна, особливо холодної пори. В іншому конструкція цього мотоблока аналогічна моделі ДТЗ 512ДН: надійний двигун потужністю 12 к.с., прямий привод на коробку передач, нове безпечне дискове зчеплення нормально розімкнутого типу, шестерняста КПП на три швидкості руху вперед і одну для руху заднім ходом, блокування важеля заднього ходу від випадкового увімкнення, високоефективний повітряний фільтр із прозорим циклоном. Крім того, ДТЗ 512ДНЕ також комплектуються ґрунтофрезою з максимальною шириною захоплення 1400 мм i транспортними колесами великого розміру 5.00-12. Це найбільше захоплення фрези та розмір коліс серед мотоблоків ДТЗ. Цей мотоблок цілком за придатного не тільки для застосування в особистих господарствах, а й для професійного використання на городніх, садових і тепличних комплексах, а також як транспортний засіб для перевезення вантажів на спеціальному причепі.
Особливості:
- Надійний і економічний дизельний двигун
- Коробка передач 3/1 з трьома швидкостями
- Високоефективний повітряний фільтр із прозорим циклоном і олійною ванною
- Металевий бокс для електростартера
- Шини високої якості з рифленням
- Безпечне багатодискове зчеплення
- Запобіжне блокування важеля увімкнення заднього ходу
- Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта
- Високий бампер із консолями для перевезення фрез
- Покращений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка)
- Світлодіодний ліхтарик із регулюванням дальності та пучка світла
- Гумові м'які нековзні ручки на ручках керма та на важелях перемикання КПП
Технічні характеристики:
Модель двигуна | 188FАЕ |
Тип палива | Дизель |
Потужність двигуна, л. с. | 12,0 |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 438 |
Номінальні оберти, об/хв | 3000 |
Номінальна витрата палива, г/кВт год | 366 |
Місткість паливного бака, л. | 4,0 |
Система запуску двигуна | Електростартер, Ручний стартер |
Повітряний фільтр | Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном |
Тип, ємність АКБ А год | Свинцево-кислотна, 18 А·год |
Об'єм картера двигуна, л | 1,3 |
Тип оливи в картері двигуна | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Датчик рівня оливи | — |
Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження |
Об'єм системи охолодження, л | — |
Тип охолоджувальної рідини | — |
ТРАНСМІСІЯ, ГОДАОВА ЧАСТИНА | |
Тип приводу трансмісії | Прямий шестеренчастий |
Тип зчеплення | Нормалізоване багатодискове в олійній ванні |
Тип приводних ременів | — |
струмом для під'єднання активної навіски | — |
Тип коробки передач | Шестеренчаста |
Кількість передач уперед/назад | 3 / 1 |
Спосіб увімкнення заднього ходу | Ручка на кермі |
Привод фрези | Прямий із конічним редуктором |
Вал отбора мощности | Задній поздовжній, під шпону Ø18, L = 24 |
Об'єм оливи в картері трансмісії, л | 3,0 |
Тип оливи в картері трансмісії | ТМ «ДТЗ» ТАД-17і API GL |
Транспортні колеса | 5.00-12 з обгінними розблокіраторами |
Колія коліс, мм | 750 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 4,2; 10,5; 14,5 / 3,6 |
Тип і регулювання керма | Швидке регулювання за висотою та напрямком |
РОБОЧІ ОРГАНІ | |
Тип причепного пристрою | Мотоблокового типу |
Спосіб встановлення ґрунтофрези | Замість транспортних коліс |
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв | 40; 95; 130 |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 10=(3+1+1)×2 |
Розмір/кількість/тип ножів ґрунтофрези | 5,5 мм × 235 мм / 40 шт. |
Ширина захоплення ґрунтофрези, мм | 880, 1140, 1400 |
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм | 360 |
Глибина культивації, мм | До 200 |
ДОДАТКЕ ОБОРУДАННЯ | |
Електрообладнання | Акумулятор 18 А·год, замок запалювання |
Вимірювальні прилади | — |
Інше обладнання | — |
ЗИП | У комплекті |
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ | |
Габаритні розміри в зібраному вигляді (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм | 1780х670х910 / 1780х1400х805 |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 143 / 146 |
Гарантія 24 місяці!!
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Дизельний |
Марка двигуна | 188FA |
Мінімальна ширина обробки | 88 см |
Максимальна ширина обробки | 140 см |
Максимальна глибина обробки | 20 см |
Кількість передач | 3 вперед/1 назад |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Трансмісія | Шестерний редуктор |
Зчеплення | Дискове |
Вал відбору потужності | Так |
Швидкість обертання фрез | 130 об/хв |
Швидкість руху (транспортна) | 14.5 км/год |
Гарантійний термін | 24 міс |
Діаметр коліс | 12 дюйм |
Стан | Новий |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Потужність двигуна | 12 к. с. |
Об'єм двигуна | 438 куб. см |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Кількість циліндрів | 1 |
Система охолодження двигуна | Повітряна |
Кількість обертів двигуна | 3000 об/хв |
Об'єм паливного бака | 4 л |
Об'єм масляного бака | 1.3 л |
Витрата палива | 0.4 л/год |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1780 мм |
Ширина | 670 мм |
Висота | 910 мм |
Вага | 131 кг |
- Ціна: 38 510 ₴