Мотоблок бензиновий ДТЗ 470БН
20 070 ₴
18 480 ₴
- В наявності
- Код: 123044
- +380 (95) 774-10-04МТС
- +380 (63) 507-50-95Life
Мотоблок бензиновий ДТЗ 470БН завдяки клиноременному приводу має безліч відчутних переваг перед мотоблоками з аналогічною потужністю, але прямим шестеренним приводом. Насамперед, ремінний привод одночасно є силовим передаванням, зчепленням і елементом безпеки. Якщо в процесі роботи ґрунтофрезу раптом заклинить каменем або палицею, ремінний привод амортизує удар і запобіжить пошкодженню двигуна та редуктора. Крім того, мотоблок із ремінним приводом набагато легший за вагу та дешевший за ціною, а також простіший в керуванні й обслуговуванні. Бензиновий двигун за однакової потужності коштує дешевше, має меншу вагу, що важливо для зручності керування мотоблоком, легко запускається за низьких температур повітря, створює менше шуму, крім того, простіше та дешевше в обслуговуванні та експлуатації, менш чутливий до якості палива. Цей мотоблок має кронштейн для переднього навісного обладнання, наприклад, косарки, яку можна легко встановити на кронштейн і привести в дію від вільного струмка на приводному шківі. Регулювання керма за висотою та кутом повороту швидке та зручне. Ширина захоплення розбірної фрези може приймати значення 570 і 810 мм.
Особливості:
- Коробка передач 3/1 з трьома швидкостями вперед і однією швидкістю назад
- Повітряний фільтр із виносним повітрозабірником на кермі та олійній ванній
- Шини високої якості з рифленням
- Обгінні розблокіратори на транспортних колесах
- Кермова трапеція з посиленою вставкою
- Збільшений паливний бак об'ємом 6 літрів
- Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта
- Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі
- Покращений дизайн крил і керма з декоративною накладкою на стійку
- Датчик контролю рівня оливи в картері двигуна з іскрогасним конденсатором
- Покращений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка)
- Об'ємний металевий кожух на глушнику
- Змінна (1+2)+(2+1) ширина захоплення фрези 570/810 мм зі знімними секціями
- Гумові м'які нековзні ручки на ручках керма та на важелях перемикання КПП
- Вільний струмок на провідному шківі для під'єднання активного навісного обладнання
- Міцний металевий кожух захисту ременів із вільним доступом до провідного шківа
- Чавунний редуктор, ланцюгове передавання від коробки передач на вал фрези
- Кронштейн для переднього навісного обладнання зі зручною ручкою для перенесення
- Світлодіодний ліхтарик із регулюванням дальності та пучка світла
- Пневматичні транспортні колеса 4.00-8 з протектором типу «ялинка»
Технічні характеристики:
Модель двигуна | 170F |
Тип палива | Бензин |
Потужність двигуна, л. с. | 7,0 |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 208 |
Номінальні оберти, об/хв | 3000 |
Номінальна витрата палива, г/кВт год | ≤374 |
Місткість паливного бака, л. | 6,0 |
Система запуску двигуна | Ручний стартер |
Повітряний фільтр | З виносним повітрозабірником на кермі |
Тип, ємність АКБ А год | — |
Об'єм картера двигуна, л | 0,5 |
Тип оливи в картері двигуна | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Датчик рівня оливи | + |
Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження |
Об'єм системи охолодження, л | — |
Тип охолоджувальної рідини | — |
ТРАНСМІСІЯ, ГОДАОВА ЧАСТИНА | |
Тип приводу трансмісії | Ремінний, 2 ремені |
Тип зчеплення | Натяжкою ременя |
Тип приводних ременів | 17X864 |
струмом для під'єднання активної навіски | У передній частині |
Тип коробки передач | Шестеренчаста |
Кількість передач уперед/назад | 3/ 1 |
Спосіб увімкнення заднього ходу | Вибір заднього передавання в основний КПП |
Привод фрези | Ланцюговий привод |
Вал отбора мощности | — |
Об'єм оливи в картері трансмісії, л | 2,0 |
Тип оливи в картері трансмісії | ТМ «ДТЗ» ТАД-17і API GL-5 |
Транспортні колеса | 4.00-8 |
Колія коліс, мм | 510 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 3,8; 6,8; 10,2/ 5,8 |
Тип і регулювання керма | Швидке регулювання за висотою та напрямком |
РОБОЧІ ОРГАНІ | |
Тип причепного пристрою | Мотоблокового типу |
Спосіб встановлення ґрунтофрези | Замість транспортних коліс |
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв | 36; 60; 89 |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 6=(1+2)+(2+1) |
Розмір/кількість/тип ножів ґрунтофрези | 5,5 мм × 235 мм / 24 шт. |
Ширина захоплення ґрунтофрези, мм | 570, 810 |
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм | 350 |
Глибина культивації, мм | До 200 |
ДОДАТКЕ ОБОРУДАННЯ | |
Електрообладнання | — |
Вимірювальні прилади | — |
Інше обладнання | — |
ЗИП | У комплекті |
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ | |
Габаритні розміри в зібраному вигляді (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм | 1600×550×700 / 1600×810×800 |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 73 / 76 |
Гарантія 24 місяці!!
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Бензиновий |
Марка двигуна | 170F |
Мінімальна ширина обробки | 57 см |
Максимальна ширина обробки | 81 см |
Максимальна глибина обробки | 20 см |
Кількість передач | 3 вперед/1 назад |
Система запуску | Механічний стартер |
Трансмісія | Ланцюговий редуктор |
Зчеплення | Пасове |
Вал відбору потужності | Ні |
В комплекте оборудования | Фрези |
Швидкість обертання фрез | 89 об/хв |
Швидкість руху (транспортна) | 10.2 км/год |
Гарантійний термін | 24 міс |
Діаметр коліс | 8 дюйм |
Стан | Новий |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Потужність двигуна | 7 к. с. |
Об'єм двигуна | 208 куб. см |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Кількість циліндрів | 1 |
Система охолодження двигуна | Повітряна |
Кількість обертів двигуна | 3000 об/хв |
Об'єм паливного бака | 6 л |
Об'єм масляного бака | 0.5 л |
Витрата палива | 0.4 л/год |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1600 мм |
Ширина | 810 мм |
Висота | 800 мм |
Вага | 76 кг |
- Ціна: 18 480 ₴