Мотоблок Кентавр МБ1010Д (+ фреза)
47 340 ₴
- В наявності
- Код: 136065
- +380 (95) 774-10-04МТС
- +380 (63) 507-50-95Life
Мотоблок Кентавр МБ1010Д конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Кентавр» з водяним охолодженням практично однакові, відмінність — у потужності встановлених на них двигунів (8, 10 і 12 л.) і способі їх запуску. Моделі з індексом «Д» мають тільки ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» обладнані електростартером, що неабияк спрощує запуск, особливо за низької температури довкілля. Крім електростартера, до комплекту електрообладнання входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр і вимикач маси. Розміщується електрообладнання в міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблока. Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати та встановити на них електростартер. Однак така операція вимагає не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектувальних елементів, зокрема на заміну маховика, але й достатню технічну кваліфікацію установника, оскільки необхідне часткове розбирання мотоблока.
Особливості:
- Збільшений моторесурс — завдяки застосуванню якісних матеріалів і використанню сучасних технологій виготовлення деталей.
- 5-ступеневий повітряний фільтр: напівпрозорий циклон, олійна ванна, два сітчасті й один паперовий фільтрувальні елементи — неабияк подовжує термін експлуатації поршневої групи.
- Металевий корпус паливного фільтра — міцний, не ламається й не тріскається.
- Датчик тиску оливи «грибок» — дає змогу візуально контролювати роботу системи мастила й уникнути зламання двигуна, якщо немає тиску оливи.
- Потужний електростартер (у моделей з електростартером) — дає змогу легко запустити двигун у будь-яку пору року, а також забезпечує заряджання акумуляторної батареї.
- Потужний генератор 150 Вт, удвічі потужніший, ніж у мотоблоків інших марок — забезпечує яскраве світло фари та можливість експлуатації темної пори.
- Висока горловина паливного бака — зручно заправляти.
- Захист від опіку на глушнику — покращує безпеку експлуатації й обслуговування мотоблока.
- Кришка радіатора з клапаном — дає змогу попередньо скинути тиск у радіаторі та уникнути опіку гарячою парою.
- Три ремені передавання (у аналогів — по два ремені) — унеможливлена пробкування, зниження навантаження на ремені неабияк подовжує термін експлуатації пасової передачі.
- Додатковим струмом для під'єднання передньої навіски (шків на 4 струмки) — можливість швидкого під'єднання активної передньої навіски або використання мотоблока як привода для стаціонарного обладнання.
- Довга вісь, розширена регульована колія 845 мм — збільшує стійкість мотоблока під час роботи на схилах і під час транспортних робіт, дає змогу виставляти колію під різні сільськогосподарські культури.
- Перемикання передач на 6 положень важеля (не треба вдавлювати) — легке та зручне перемикання передач.
- Дводискове зчеплення — виключає пробування, має збільшений термін експлуатації.
- Рама посилена з ребрами жорсткості, важча на 2 кг — має підвищену міцність, знижує вібрацію, забезпечує стабільність роботи пасової передачі.
- Картер і кришки з чавунного лиття — набагато міцніші та важчі, ніж алюмінієві.
- Кріплення керма на 3 болти — надійніше та міцніше, ніж на два болти, як у аналогічних мотоблоків інших марок.
- Кріплення двигуна на 5 болтів — набагато надійніше, ніж кріплення на 2 шпильки, відчутно знижує вібрацію й полегшує регулювання положення двигуна на рамі.
- Висока знімна кришка відсіку для ЗІП — неабияк збільшує корисний об'єм відсіку, зручно відкривається.
- Передня підніжка жорстка, з прута 16 мм — забезпечує стійкість мотоблока під час зупинки, не деформується й не занурюється глибоко в м'який ґрунт.
- Посилений причіпний пристрій — дає змогу встановлювати ширший спектр навісного та причепного обладнання, має довгий термін експлуатації.
- Сталеві втулки на причепному пристрої — неабияк знижують знос і збільшують термін експлуатації причепного пристрою.
- Якісне рівне забарвлення — надійний захист від корозії та привабливий зовнішній вигляд.
- Надійні зварні шви — забезпечують міцність і цілісність усієї конструкції.
- Вольтамперметр (у моделей з електростартером) — дає змогу оперативно контролювати заряджання акумулятора та роботу електрообладнання.
- Пружини на важелях керма — унеможливлюють вібрацію й розбовтування з'єднань під час роботи.
- Суцільний (не зварний) важіль зчеплення — не ламається й не деформується під час активного використання, як зварний важіль.
Технічні характеристики:
Модель двигуна | ДД190В |
Тип палива | Дизель |
Потужність двигуна, к.с. | 7,41/10,0 |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 573 |
Номінальні оберти, об/хв | 2200 |
Номінальна витрата палива, г/кВт| год | 271 |
Місткість паливного бака, л. | 9,0 |
Система запуску двигуна | Ручний стартер |
Повітряний фільтр | Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном |
Тип, ємність АКБ А| год | 45 |
Об'єм картера двигуна, л | 2 |
Тип оливи в картері двигуна | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Датчик рівня оливи | - |
Система охолодження двигуна | Рідинне охолодження |
Об'єм системи охолодження, л | 2,3 |
Тип охолоджувальної рідини | Вода (дистильована) |
ТРАНСМІСІЯ, ГОДАОВА ЧАСТИНА | |
Тип приводу трансмісії | Ремінної |
Тип зчеплення | Дводискове сухого типу з постійним зчепленням фрикційного типу |
Тип приводних ременів | - |
струмом для під'єднання активної навіски | Є |
Тип коробки передач | Шестеренькова |
Кількість передач | 6/2 |
Спосіб увімкнення заднього ходу | Важіль |
Привод фрези | Шестеренчасто-ланцюговий |
Вал отбора мощности | Бічний, під шпанку Ø17,5 |
Об'єм оливи в картері трансмісії, л | 5,0 |
Тип оливи в картері трансмісії | ТМ «ДТЗ» ТАД-17 І API CF-4/SG |
Транспортні колеса | 6.00-12 |
Колія коліс, мм | 650-845 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 1,8-23 / 1,2-4,6 |
Тип і регулятор керма | - |
РОБОЧІ ОРГАНІ | |
Тип причепного пристрою | Мотоблокового типу |
Спосіб встановлення ґрунтофрези | Окремо через перехідний редуктор |
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв | 400 |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 12 |
Розмір/кількість/тип ножів ґрунтофрези | 22 |
Ширина захоплення ґрунтофрези, мм | 1100 |
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм | 400 |
Глибина культивації, мм | 190 |
ДОДАТКЕ ОБОРУДАННЯ | |
Електрообладнання | Електрогенератор, 12 В |
Вимірювальні прилади | - |
Інше обладнання | Передня фара, 55 Вт |
ЗИП | У комплекті |
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ | |
Габаритні розміри в зібраному вигляді (ДхШхВ), мм | 2250×1060×1000 |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 244 / 315 |
Гарантія 24 місяці!!
Основні | |
---|---|
Виробник | Кентавр |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Дизельний |
Максимальна ширина обробки | 110 см |
Максимальна глибина обробки | 19 см |
Кількість передач | 6 вперед/2 назад |
Система запуску | Механічний стартер |
Трансмісія | Шестерний редуктор |
Зчеплення | Дискове |
Вал відбору потужності | Так |
В комплекте оборудования | Фрези |
Швидкість обертання фрез | 400 об/хв |
Швидкість руху (транспортна) | 23 км/год |
Гарантійний термін | 24 міс |
Діаметр коліс | 12 дюйм |
Стан | Новий |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Потужність двигуна | 10 к. с. |
Об'єм двигуна | 573 куб. см |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Кількість циліндрів | 1 |
Система охолодження двигуна | Водяна |
Кількість обертів двигуна | 2200 об/хв |
Об'єм паливного бака | 9 л |
Об'єм масляного бака | 2 л |
Витрата палива | 0.3 л/год |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2250 мм |
Ширина | 1060 мм |
Висота | 1000 мм |
Вага | 300 кг |
- Ціна: 47 340 ₴